Träffa vår mångsidiga administratör på Midama – den alltid leende och hjälpsamma Louise Jonsson!
Sedan november 2019 har Louise varit central del i vårt team och spelar en avgörande roll i hur smidigt vårt kontor fungerar varje dag.
Louise är den första personen du möter när du stiger in på vårt kontor, och den som ser till att allt från onboarding till inköp och mötesbokningar sköts på bästa möjliga sätt. Hennes dagar är fyllda med en mångfald av uppgifter som innefattar både att assistera kollegor och administrera våra interna system.
– Varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter, vilket jag älskar! Jag har även haft privilegiet att själv få forma min roll här på Midama, vilket har varit otroligt uppskattat, berättar Louise.
Hon är Midamas allt i allo – behöver någon enklare support med datorn eller skruva upp något så fixar Louise det!
När hon inte jonglerar alla sina arbetsuppgifter hittar du henne oftast i naturen med sin sambo och deras två söner, antingen vid deras stuga i Storhogna där de åker skidor och vandrar, eller hemma där hon gärna tar sig an nya inredningsprojekt.
Ett av Louises roligaste minnen från jobbet var när hela teamet under försommaren gav sig ut på en kajaktur som plötsligt förvandlades till en blöt äventyr på grund av ett oväntat regnoväder.