Vanligt ställda frågor

Välkommen till vår FAQ-sektion! Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om våra tjänster. Vi har samlat information för att hjälpa dig förstå våra processer och hur vi kan underlätta din verksamhet. Om du inte hittar svaret du söker, tveka inte att kontakta oss – vi finns här för att hjälpa dig!

Nej, det är det vanligtvis inte. I de allra flesta fall är det mycket enkel process. Vi behöver bara en SIE-fil från er tidigare redovisningsbyrå för att smidigt kunna fortsätta där de slutade. Om ni önskar det kan vi även assistera genom att själva kontakta den tidigare redovisningsbyrån.
Genom att automatisera och digitalisera din ekonomi kan vi både spara tid och pengar samtidigt som riskerna för fel minimeras. Vi kan genom vårt digitala arbetssätt löpande ta del av underlag och sömlöst leverera rapporter till dig.
Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive redovisning, lön & HR, rådgivning, bokslut och deklarationer. Läs mer om alla våra tjänster under ”våra tjänster”.